niedziela, 25 września 2016

Dawno Dawno temu w Mendocino County

Cześć i czołem kluski z rosołem! Dawno mnie tu nie było, a to wszystko przez szkołę oczywiście. Mam tak dużo zajęć, zadań domowych i książek do przeczytania, że każda minuta spędzona na blogu wydaje mi się stratą czasu. Teraz jest już po 21, mój mózg już nie pracuje, więc postanowiłąm napisać coś na blogu.

Niektóre weekendy spędzam w Mendocino County. Trochę nad wybrzeżem, trochę w lesie i nad jeziorem. Droga prowadząca do Fort Bragg i Mendocino, któe są położone nad oceanem, przyprawia o mdłości i ból głowy. Wyobraźcie sobie godzinną jazdę wężykiem, przez bardzo strome zakręty. Jakoś przeżyłam i cudem uniknęłam jazdy z torebką pomiędzy nogami. Fort Bragg jest za każdym razem piękny. Udało nam się uniknąć większych mgieł. Same miejscowości wyglądają jak przejazdowe małe miasteczka, wszędzie daleko, nic się nie dzieje. Sklep spożywczy, kilka restauracji jak śniadaniowy Danny's, burgerowania Wendy, meksykańskie żarcie Taco i stacje benzynowe, gdzie Amerykanie tankują swoje wielkie terenówki. Zawsze jest też jakiś sklep z anytkami, bank i hotel. Taki przeciętny, amerykański standard.

Fort Bragg ma przepiekne wybrzeże. Jest też częścią trasy zachodniego wybrzeża USA.








Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...