F

niedziela, 14 sierpnia 2016

Zapowiedzi


Wróciłam już do San Francisco. Niecierpliwie czekam na rozpoczęcie szkoły, bo kto to widział trzy miesiące wakacji! Muszę odpocząć od wakacji (pewnie za miesiąc puknę się w łeb jak to przeczytam). Przeprowadziłam się już na dobre do mojego nowego pokoju, tzn. przywiozłam moje kwiatki, które przez wakacje zdążyły się rozrosnąć, szczególnie taki jeden, który kupowałam jako małego kfiatuszka, a teraz rozpościera się na pół ściany.

Rzeczy już rozpakowałam, walizka stoi w kąciku, niecierpliwie czekając na kolejne pakowanie. Patrzę na nią i myślę sobie, że ale bym chciała ją teraz rozpinać i pakować swoje manatki z powrotem. Pewnie ani się obrócę i będę to robić, uśmiechając się pod nosem do siebie, że przecież nie tak dawno o tym pisałam....

A tymczasem zapraszam na przegląd aż 4 zdjęć, które zrobiłam zanim wyjechałam na wakacje do Polski. Mam zamiar niedługo nagrać jakiś filmik i wstawić go tutaj. Jak pogoda na dworze i ta ducha pozwoli, to nawet jutro!




1 komentarz:

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates