F

niedziela, 22 maja 2016

Co U Mnie Słychać

Kilka zdjęć, które mam na karcie, które mam ale nie publikowałam, bo wydają mi się niewystarczająco dobre. Obecnie jestem zajęta pakowaniem i wyrzucaniem. Udało mi się skolekcjonować przez dwa lata tylko mały karton rożnych rzeczy plus kolejny z ubraniami. J. ma za to dwa wielkie kartony pełne gier planszowych. Wyrzucam to o czym nawet nie pomyślałam w ciągu dwóch lat. Dobre rzeczy oddajemy do Good Will - charytatywnej sieci sklepów.

Ostatnie projekty na City College zdałam w zeszłym tygodniu i teraz mogę już myśleć o wakacjach w Polsce. Jestem ciekawa jak to będzie i bardzo się ciesze na spotkania ze wszystkimi, a przede wszystkim z moją przyjaciółką, którą widziałam tylko kilka razy zeszłego lata.

Ostatnie zdjęcia z San Francisco, kolejna porcja będzie dopiero w sierpniu.

North Beach - to tutaj znajdują się landrynkowe budynki, charakterystyczne dla SF.
Washington Squere
A na wodzie widać wiezienie Alkatraz.




Dolores park w niedzielę. Bardzo dużo ludzi lubi tutaj piknikować- nic dziwnego taki widok na miasto i zielona trawa...



Bi Rite - popularne tutaj delikatesy.
A to już Sunset - dzielnica, gdzie mieszkam. Nie przypomina tej z North Beach. W większości zamieszkana przez Chińczyków.

Byłam też rowerem w Golden Gate Park, który czasami przypomina dżunglę.
I ma ogromne polany.

A tutaj na rowerze w Golden Gate Park. W soboty i niedzielę zamykają część parku dla samochodów.
Pojechałam do ulubionej księgarni - Green Apple i taka książka wpadła mi w oko.

Ulica Clement, gdzie znajduje się księgarnia.
Miałam mało powietrza, więc pojechałam do sklepu rowerowego, gdzie można skorzystać z pompki przymocowanej do witryny.
A tutaj inny dzień na rowerze, zjeżdżałam na dół do parku.
I moja ulica z pięknym zachodem słońca i butami na kablach.

2 komentarze:

  1. Och opuszczam miasto w sobote :(. Gdzie sie przenosicie?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wylatuję we wtorek do Polski. Wracam pod koniec lipca i chyba jednak zostaniemy w SF.... praca i szkoła

      Usuń

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates