F

niedziela, 24 kwietnia 2016

Jak Się Wyleczyłam w 2 Dni

Od kiedy zaczęłam pracować z dziećmi choruję regularnie co kilka miesięcy. Na początku wybierałam się od razu do apteki po tabletki na bolące zatoki, spray do nosa i coś na gardło. Najczęściej kończyło się na tygodniowej chorobie, utracie głosu i funkcjonowaniu jak zombie.
Zauważyłam, że tabletki nie działają, a nawet pogarszają mój stan. Z bolących zatok przeszło na bolące gardło, tak wysuszone, że nie mogłam oddychać bez niezakrztuszenia się co chwilę. Miałam dość.

Przejrzałam internet w poszukiwaniu jakiś alternatyw i tak znalazłam się na blogu Agnieszki Maciąg, która propaguje naturalne leczenie. Jedno z jej lekarstw składało się z cebuli, czosnku, imbiru, cynamonu, soku z cytryny i goździków, a że miałam wszystko w domu, zrobiłam sobie taką miksturę. 

Pachniałam niezaciekanie, ale zażywałam moje lekarstwo cierpliwe co dwie-trzy godziny. Do tego piłam herbatę z imbirem i siedziałam jak w domu. Jakie było moje zdziwienie kiedy obudziłam się następnego dnia i nie czułam już bólu głowy i gardło jakby mniej bolało. Brałam lekarstwo jeszcze przez dwa dni, mimo, że wieczorem byłam już całkowicie zdrowa. 

I tym razem zrobiłam moja miksturę, kiedy obudziłam się w sobotę z bólem gardła i głową ciężką jak ciężarówka. Jest niedziela po południu i ból gardła zniknął, a głowa już nie boli, mam tylko lekki katar i jest coraz lepiej.

Wybrałam się nawet na spacer nad ocean i do Mission, co zaowocowało dwoma zdjęciami;)

2 komentarze:

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates