F

niedziela, 6 marca 2016

Co Robię Przed Pracą

Plusy pracy popołudniami są takie, że nie muszę wcześnie wstawać, chociaż i tak to robię i mogę cieszyć się piękną pogodą od rana. W jeden z ciepłych dni pojechałam pobiegać nad ocean, a potem do Sutra Baths także nad oceanem. Golden Gate Bridge, który zwykle można stamtąd zobaczyć był pod wielką poduszką z mgły. W weekendy to miejsce jest zapełnione ludźmi, nic dziwnego, bo jest tutaj bardzo spokojnie, bezwietrznie i pięknie.


Chciałam kiedyś mieszkać nad oceanem i jak dotąd udało mi się to dwa razy, a obecnie widzę go z mojej ulicy.


Był to ostatni z tak ciepłych dni w SF, od czwartku pada cały czas i chociaż jest ciepło, nie można chodzić już na spacery.
Musiałam się trochę nagimnastykować, żeby dojść do tych mew.

A za plecami miałam taki mały park



Tą ścieżką można obejść kawałek wybrzeża, ale do mostu się nie dojdzie

Po prawej, schowany we mgle Golden Gate Bridge

2 komentarze:

  1. Ten deszcz jest frustrujacy w dodatku prognozy Na ten tydzien nie SA pozytywne. Za to w lutym nacieszylam sie piekna pogoda :). Uwielbiam sutro baths I caly Lands end!

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety:( Chociaź zielona trawa utrzyma się dłużej:)

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates