F

poniedziałek, 15 lutego 2016

Mój Weekend


W sobotę J. miał zajęcia na uczelni, a od rana była piękna pogoda. Wsiadłam na rower i pojechałam zobaczyć dom gdzie mieszkała rodzina z filmu Pełna Chata. Niedaleko miał znajdować się dom, gdzie kręcony był film Pani Doubtfire, więc i tam się wybrałam. Było trochę podjeżdżania pod górkę, ale dzięki temu miałam potem świetny widok na miasto.

Dom z Pełnej Chaty został przemalowany na niebiesko i chociaż adres sie zgadzał i kilka minut po mnie zobaczyłam innych wycieczkowiczów, ulica nie przypominała tej z filmu. W filmie jak się okazało, sceny filmowano w pobliżu Alamo Squere, gdzie stoją Pink Ladies, dom, w którym faktycznie mieszkali jest właśnie na 1709 Broderick Street.


Potem podjechałam pod dom Mrs. Doubtfire. Budynek wyglądał na niezamieszkany i można zobaczyć, że okna są pozabijane.


Chwila odpoczynku w parku z widokiem na miasto.





W niedzielę pojechalismy na Clement street gdzie jest cotygodniowy stragan tzw. farmers market

A potem na China beach.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates