F

środa, 13 stycznia 2016

Zimą Zostaję w Domu

W Polsce spędziłam dwa i pół tygodnia. Niestety, wszystko co dobre szybko się kończy. Choć większość czasu spędziłam w domu, z powodu zawrotnie niskich temperatur, udało mi się zrobić trochę zdjęć. Na początku, kiedy jeszcze nie zasypało śniegiem, jeździłam pobiegać nad jezioro. Można już było wyczuć nadchodzący mróz i twarz robiła się czerwona po kilku minutach. Biegało się jednak bardzo dobrze, pewnie dlatego, że po płaskim. Jak już spadł śnieg, nie było wyjścia i obowiązkowo trzeba było zrobić kulig. Niestety nie mam już tej odwagi jak dziecko i po kilku minutach w podskokach na ostatnich sankach, zaszyłam się w samochodzie rozgrzewając zmarznięte palce.












0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates