F

niedziela, 29 listopada 2015

Północna Kalifornia

I kolejne Święto Dziękczynienia za mną. Tym razem tak się objadłam, że aż dostałam bólu brzucha. Zdjęcia też miałam, ale J. przez przypadek wykasował je z karty i mam tylko niewiele zachowanych, a z indykowej wyżerki nie mam żadnych zdjęć.

Większość czasu poza czwartkiem spędziliśmy w Willits, małej miejscowości na północ od San Francisco. Temperatura spadała tam poniżej zera w nocy i rano wszystko było pokryte szronem. Pojechaliśmy na przejażdżkę dookoła miejscowości, żebym mogła zrobić zdjęcia parującej ziemi. Była przepięknie. A po powrocie do domu można było usiąść przy kominku i zrobić sobie ciepłej herbaty z miodem. Ahhh. Fajnie było, ale jak zawsze to co fajne szybko się kończy.


















1 komentarz:

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates