niedziela, 27 września 2015

Schodami Po San Francisco - Bernal Hights

Dawno już nie pisałam, chociaż zdjęcia zalegają na karcie. Praca i szkoła zabierają cały mój wolny czas. Zawsze mam coś do zrobienia i blog poszedł w odstawkę na jakiś czas. Zmobilizowałam się jednak i znalazłam chwilkę, żeby napisać o przepięknej dzielnicy w San Francisco. Bernal Hights położone jest dookoła wzgórza o tej samej nazwie. Kończy się już tam meksykańska dzielnica i zaczynają wić ulice z domkami w kolorze landrynkowym. Widoki z każdej ulicy są przepiękne i można tak się włóczyć tam w nieskończoność. Zastanawiałam się jakby to było tam mieszkać i zjeżdżać z kolorowych wzgórz na skuterze. Marzenia.

Zapraszam na kolejny spacer "Schodami po San Francisco"



























1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...