F

środa, 10 czerwca 2015

Rowerowy Czerwiec

Polski czerwiec idealnie nadaje się na wycieczki rowerowe. Jest słonecznie, nie za gorąco i wieje słaby wietrzyk. W mojej okolicy jest bardzo dużo leśnych ścieżek, dróg, których na mapach można nie znaleźć. W lasach poukrywane są ciekawe zabytki, a dla mnie jest po prostu przyjemne przejechanie się po tych wszystkich wioskach, które pamiętam z dzieciństwa. Kiedyś nie doceniałam ich piękna, a teraz oczami "turysty" wyłapuję to czego nigdzie indziej znaleźć nie mogę.

Mój rower kupiłam kilka lat temu na targu staroci w Poznaniu w Starej Rzeźni. Kosztował chyba około 200zł i choć nie jest w najlepszej kondycji, a z wyglądu przypomina starego rupiecia, to jeździ się nim naprawdę dobrze. Jeździłam już po asfalcie, kocich łbach, dróżkach i piasku i na wszystkim daję sobie rade.





Kapliczka w środku lasu. Jak byłam młodsza to z koleżankami schodziłyśmy przez dziurę w ścianie do podziemi, a tam w trumnach leżały kości. Czasami zastanawiam się, dlaczego się nie bałam ani trochę, ja która boi się wejść na drugie piętro w domu, jeśli nie działa światło na schodach. Obecnie drzwi są zabite i można tylko spojrzeć do środka przez szpary.

Warto mieć towarzysza na rowerze. Ze mną była mama. Jest nie tylko raźniej, ale i bezpieczniej, no i zawsze mam kogoś do pomocy, gdyby małe wiejskie pieski ujadając, wyskoczyły na środek ulicy.



















1 komentarz:

  1. Tez uwielbiam przejażdżki rowerem w piękną pogodę. Miałam ochotę przejechać się dzisiaj, ale mój mąż się zbuntował ze względu na 30C:).

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates