F

wtorek, 16 czerwca 2015

Rowerowy Czerwiec cz. II

Ciąg dalszy wycieczek rowerowych po najbliższej okolicy. Korzystam ile się da z płaskich dróg. Za dwa tygodnie wracam do San Francisco i tam od nowa będę musiała się uczyć jazdy pod górkę, a moje mięśnie przeżyją szok. 

Cieszę się także pogodą w Polsce, bo choć mieszkam w Kalifornii, to w SF wcale ciepło nie jest. Dlatego wszyscy się dziwią, kiedy mówię, że najbardziej podoba mi się pogoda tutaj. Nie tęsknię za wszechogarniającą mgłą i zimnym wiatrem znad oceanu i wreszcie mogę wyjść z domu bez kurki. 

Zrobiłam też już większość rzeczy, które w Polsce chciałam zrobić. Na mojej liście zostało tylko kilka punktów. Nie do pomyślenia jest, czego po takiej rozłące z krajem może brakować. Chcę między innymi zjeść zapiekankę, pójść do kina, odwiedzić moją ulubioną pizzerię w Poznaniu, upolować pomarańczowe Michałki, zrobić sok z sokowirówki. 

Zaliczone mam: rurkę z kremem, eklerki, świeży chleb prosto z piekarni, wiejskie jajka, większość wycieczek rowerowych i spotkań z rodziną i znajomymi. 

Zdjęć robię dużo, ale głównie z roweru, dlatego będzie dominować głównie krajobraz wiejski. 










Źródełko niedaleko mojego domu. Woda wypływa ze skały.












3 komentarze:

  1. To ja nawet nie wiedziałam, że w San Francisco tak chłodno. A zdjęcia piękne: te drzewa, ule... Nasza polska przyroda jest wspaniała :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety nie jest to południowa Kalifornia i gorących plaż nie ma. San Francisco jest specyficznym miejscem trochę, ponieważ nie ma pór roku, ale wystarczy wyjechać poza miasto i już je mamy. W mojej dzielnicy, nad oceanem jest dosyć chłodno przez większą część roku, ale wystarczy wyjechać do centrum i można ściągać kurtkę. Mówi się też, że San Francisco ma zimne lato, ale za to jesień jest ciepła.

      Usuń
  2. Piękne polskie krajobrazy <3 Brakuje mi ich w Atlancie :) Polska wieś jest wspaniała, nie mogę doczekać się wakacji w kraju.

    www.odkrywajacameryke.pl

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates