wtorek, 19 maja 2015

Co Uszczęśliwia

W ramach tematu Szczęścia z inicjatywy Sen Mai, zastanowiłam się co tak naprawdę mnie uszczęśliwia tak na co dzień. 

Czy do szczęścia wszystkim potrzeba tego samego? I czy bylibyśmy szczęśliwi z tego samego powodu za rok?

Myślę, że szczęście to pojecie bardzo płynne, zmieniające się w czasie i przestrzeni i jest głównie oparte na naszym postrzeganiu świata. 

Przed przeprowadzką do SF, byłam szczęśliwa, że będę mogła tutaj zamieszkać, było to w końcu moje ulubione miasto na świecie. Po roku mieszkania tutaj, czuję ogromne szczęście na myśl o wakacjach w Polsce i wzięciu urlopu od miasta. 

Co zatem uszczęśliwia mnie na co dzień?
  • kiedy ktoś mnie chwali
  • kiedy świeci słońce
  • kiedy mam wolne popołudnie
  • kiedy nauczę dziecko jazdy na dwóch kółkach
  • kiedy wszystko idzie po mojej myśli
  • kiedy miałam dobry pomysł na lekcję
  • kiedy udaje mi się przejechać rowerem poprze kolejne wzgórz tego miasta
  • kiedy mogę sobie kupić kawałek tortu z tej cukierni.
  • kiedy rozmawiam z rodzicami na skype
  • kiedy wyobrażam sobie co będę robić w Polsce

A Ciebie co uszczęśliwia na co dzień?

6 komentarzy:

  1. Kiedy wszystko idzie po mojej myśli - oj tak! To bardzo miłe uczucie :)
    A te torty? Mega! Nie wiem jak się nazywa ten biało - czerwony, ale to on spodobał mi się najbardziej (pewnie bo jest z uwielbianymi malinam/ truskawkami)
    Mnie uszczęśliwia wiele rzeczy, niektórze opisałam w swojej wersji szczęścia, a te inne to:
    -Spotkania z moim chłopakiem i te wszystkie chwile kiedy oglądamy razem film w moim "kąciku"
    -Słodyczeeeeee! Czekolada i sorbet malinowy to wręcz moje uzależnienie!
    -Słońce i dużo zieleni w parku
    -Gdy dostaję miły komentarz
    -Kiedy mam cały dzień wolny dla siebie i moge usiąść z książką Cobena i wypocząć po całym miesiącu :)


    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Red Velvet to nazwa tortu. Bardziej od slodyczy usczęśliwia mnie ostatnio burrito:)

      Usuń
  2. Konkretna lista uszczęśliwiaczy:) Vandrer przyjrzy się bliżej Twojemu blogowi i zaprasza do siebie na tajemny klucz do szczęścia. Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mnie uszczęśliwia: uśmiech dziecka, leniwe popołudnie, czytanie książek, podróże małe i duże. I kiedy nie muszę się śpieszyć - a takie chwile bez pośpiechu są u mnie rzadkością....

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna lista uszczęśliwiaczy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaka cudowna lista, aż mi się banan na twarzy pojawił. :)
    Mmasz cudownego bloga i jesteś piękną kobietą. Miłego dnia! :)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...