poniedziałek, 20 kwietnia 2015

Olejek z Oregano i Nowa Gra Planszowa

Przedobrzyłam z aktywnością i potrzebny mi jest odpoczynek. Nawet dobrze się składa, bo pogoda pochmurna i zimno jest. San Francisco to nie południowa Kalifornia, gdzie słońce grzeje przez cały rok i można by nie schodzić z plaży. Tutaj, mgła rządzi miastem, a słońce z trudem przedziera się przez nią dając jedynie kilka przebłysków. Nic więc dziwnego, że od jazdy rowerem, pracy z dziećmi, które kaszlą prosto w moją twarz, znowu zachorowałam na zapalenie zatok i gardła. Na szczęście moja znajoma, którą nazywam po cichu dobrym aniołem zamówiła dla mnie olejem z oregano.....Taki czysty oleje w kropelkach, którego dwie krople aplikuję pod język, czekam aż napłynie mi trochę śliny i robię gul gul gul w gardle, wszystko połykam. Piecze jak cholera, ale zabija wszystkie bakterie tam nagromadzone i czuję się już o wiele lepiej. Co najważniejsze, jest to metoda zupełnie naturalna i nie ma żadnych skutków ubocznych. Jest on dosyć drogi, ale wolę kupić to niż kolejne tabletki.

Źródło zdjecia: www.netmed.pl

Co to spraw zawodowych....W sobotę prowadziłam prywatne lekcje jazdy na rowerze dla dzieci. Miałam 3 uczniów, każdy osobno na godzinę. Dzieci przyjechały na rowerkach z 4 kółkami i pierwszą rzeczą jaką zrobiłam było ściągniecie tylnych kół. Trochę zdziwiłam tym rodziców, ale wyjaśniłam, że od dzisiaj nie będą potrzebne. Zaskakujące było dla mnie to, jak szybko udało mi się nauczyć je jeździć na dwóch kółkach po tylko godzinie! Sekret tego jak to robię pozostawię dla siebie:) Jestem bardzo dumna z siebie, że jestem w  tym tak dobra:) Było to najwspanialsze uczucie na koniec dnia, kiedy przypomniałam sobie, że właśnie nauczyłam 3 młodych ludzi czegoś co zostanie z nimi do końca życia!

Między jedną lekcją, a kolejną na ławce w tzw. Panhandle. Kręcą się tu bezdomni, miejscowi koszykarze, palacze marihuany, biegacze, rowerzyści turyści.



Po pracy zagraliśmy w nową planszówkę - Takanoko. Buduje się kafle planszy i zbiera bonusy. Jest i panda, która zżera nasze roślinki, albo na nasze poletko spadnie deszcz, co daje podwójny plon. Bardzo przyjemna gra, z prostymi zasadami. Niestety przegrałam:(

1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...