poniedziałek, 27 kwietnia 2015

Niedzielne Spacery

Słoneczna niedziela jest tym co najlepsze może przydarzyć się w SF, jeśli dodatkowo jest bez wiatru to nie ma mowy o tym, żebym siedziała w domu. Od rana miałam umówione lekcje jazdy na rowerze. Jak tylko się z tym uporałam to pojechałam przez park Golden Gate do rosyjskiej piekarni. Tam pieką najlepszy chleb w San Francisco - Dark Russian Ray, kupuję jeden bochenek i zawsze zamawiam barszcz. Podawany jest z tym chlebem, masłem i łyżką śmietany - niebo w gębie! Usiedliśmy przy jednym ze stolików na dworze, wokół tworzyła się kolejka, bo to akurat pora obiadowa była. Piękna dzielnica Richmond lśniła w promieniach słonecznych. Po nabraniu nowych sił, ruszyliśmy do domu, przed nami była jedna wspinaczka, ale moje nogi już przyzwyczajone są, dlatego idzie mi coraz lepiej. W domu mały odpoczynek, kilka stron książki i pojechaliśmy, już samochodem, do Mission - meksykańskiej dzielnicy.


Lubię Mission, bo czasami ma klimat małego miasteczka, a czasami meksykańskiej ruchliwej ulicy, gdzie jedzenie sprzedaje się z wózków na chodnikach, a w restauracjach grają telewizory nastawione na telenowelę. Hippisi wymieszali się z rdzenną ludnością dzielnicy i powstała z tego fajna mieszanka. Tanie burrita, lumpeksy, w których można stracić wypłatę, trendy kawiarnie wypełnione ipadami i mcbookami, księgarnie z półkami do sufitu i multum sklepów rowerowych z klientelom co ma kolczyk przynajmniej w 3 częściach ciała.






Bi Rite - sklep spozywczy, że tak powiem. Wyselekcjonowane produkty, większośc organiczna i ceny też wysokie, ale jedzenie pyszne. Jadłam tutaj kanapkę Bahn Mi (10$) i była baardzo dobra, 5 lat temu byłam tutaj z Ulą z bloga The Adamant Wanderer i kupiłam ciasto cynamonowe, a w inny dzień lody Strauss - pycha! Kliknij tutaj, żeby zobaczyć moją przygodę w San Francisco 5 lat temu!

W ten dzień też kupiłam lody o smaku słonego karmelu i czekolady. Obok była inna lodziarnia, o wiele lepsza chyba, ale kolejka była zbyt duża.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...