F

poniedziałek, 23 marca 2015

Zwykła Niedziela

W tym roku ominęła mnie zima, ale nie choroba. Na szczęście wracam już do sił i nic nie zapowiada powrotu bolących zatok i zatkanego nosa. Byc może mój organizm dostał szoku, bo spodziewał się temperatur poniżej 0, a dostał tylko około +15. A może tylko dostosowuję się do dzieci w szkole, które chore są na okrągło i nie dbają za bardzo o nie psikanie prosto w moją twarz.

W ramach mojego klubu naukowego, który prowadzę w szkole podstawowej dla drugo i trzecio klasistów wybrałam sie do ogrodu botanicznego (w którym i tak jestem przynajmniej raz w tygodniu). Dzieci przygotowywały na zajęciach maści z dodatkiem kwiatów i olejku z eukaliptusa. Dzień wcześniej nazbierałam płatków w ogrodzie. Wzięłam tylko takie, które już opadły na ziemię i udało mi się znaleźć płatki magnolii, rododendronu i zerwałam kilka stokrotek.

W drodze z pracy na metro. Na przeciwko znak kina Castro, gdybym poszła dalej w dół, to mijałabym mnóstwo kawiarni, restauracji i sklepów rowerowych.


Pięknie kwitnące drzewa

Rododendron

i kolejny rododendron





Te kolczaste po lewej to eukaliptusy


Zamknięty kwiatek

2 komentarze:

  1. Mam pytanie, mogłabyś mi napisać w jaki sposób zrobiłaś nagłówek na całą szerokość bloga?
    Byłabym bardzo wdzięczna :) Odpisz mi na maila lub jeśli wolisz to tutaj, prosze. - agi011414@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie jestem specem ot html i szczerze mówiąc nie pamiętam, ale chyba zmieniłam tylko ustawienia w szablonie.....

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates