wtorek, 10 marca 2015

Spacer Po Ulicach San Francisco

Do centrum San Francisco nie jeżdżę bardzo często, chociaż jest to jedna z najpopularniejszych części miasta. Powód jest jest jeden - jest zbyt daleko i zazwyczaj mam ochotę wybrać się gdzieś niedaleko domu, gdzie jest spokojniej i widać ocean z każdego miejsca.

Centrum jest oddzielone od mojej części wzgórzami, dlatego pogoda po drugiej stronie jest zawsze piękna, a mgła nie dociera tak często. Teraz kiedy to piszę, za moim oknem widzę zamglony ogródek, temperatura nie jest zbyt przyjemna, ale gdybym pojechała kawałek na zachód, żałowałabym, że nie mam na sobie krótkich spodenek.

















Poszliśmy do Chinatown, gdzie akurat odbywało się zakończenie Nowego Roku





W dzielnicy włoskiej (tak mamy dzielnicę włoską!) znajduje się restauracja Stinky Rose, gdzie wszystkie dania są bardzo czosnkowe. Kiedy byłam po raz pierwszy w SF, to zjadłam tam pizzę - był to najtańszy wybór z menu. Inne dania wahają się przedziale 30-35$


W drodze po najlepsza kanapkę w mieście, która okazała się nie aż tak dobra. W dodatku pomylono nasze zamówienia i dostaliśmy oboje to samo i nie to co zamawialiśmy.

A tu już w drodze do domu



1 komentarz:

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...