wtorek, 20 stycznia 2015

Za Chlebem z Masłem

Tęsknie za wieloma rzeczami, jak smak świeżo upieczonego chleba z masłem, zapach dymu z komina w zimowe popołudnie, szorstkim dźwiękiem jaki wydaje oszroniona trawa w ogrodzie. Tęsknię za zachodami słońca, które widziałam z okien mojego pokoju, za drapaniem kotka w drzwi o 6 rano, za polami wokół domu i drzewem na końcu ścieżki. Tęsknię za szklankami z koszyczkami, za tradycją siedzenia przy stole, za podawaną kawą i plackiem z rabarbarem.

Poranki w San Francisco wyglądają jak świat przez zmrużone oczy. Leniwa mgła opuszcza ogrody, a zostają tylko trzęsące się krople wody. Wstaję ze wschodem słońca. Chcę myśleć, że taką ma naturę, ale to bardziej wynik braku rolet na oknach.



Mapa, która niedawno dotarła do mnie

Amerykańskie płatki owsiane

W pracy, na wycieczce rowerowej z dziećmi w Sausalito. Popłynęliśmy tutaj promem, a potem zrobiliśmy małą przejażdżkę po okolicy. Obiad zjedliśmy na plaży. Niestety niektóre dzieci postanowiły pobawić się na boso tuż przy wodzie i potem był problem z czyszczeniem ich i ubieraniem butów z powrotem.



Budowa statku

2 komentarze:

  1. Wzruszająco napisałaś o tych tęsknotach. Drapanie kotka w drzwi o 6tej.. Wzruszyłam się oczywiście, bo mój kotek też został w Polsce i drapie w drzwi mojemu bratu.. Bardzo mi się podoba, jak piszesz. Masz lekki, bardzo przyjemny styl.

    OdpowiedzUsuń
  2. O dziękuję:) już za rydzień będe miała okazję usłyszeć to drapanie znowu:)

    OdpowiedzUsuń

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...