F

wtorek, 6 stycznia 2015

Mój Pierwszy Komiks

Mówi się, że aby coś w życiu osiągnąć, trzeba wyjść poza swoja strefę komfortu. Co nie oznacza nic innego, jak zrobienie, czegoś co nie jest wpisane w codzienną rutynę. Coś, o czym na samą myśl, przeszywa nas dreszcz niepokoju, a realizacja tego wydaje się być tak odległa, jak droga stąd na Marsa.

W ostatnim roku, wyszłam ze swojej strefy komfortu przynajmniej kilkanaście razy i bardzo chętnie jednak, powróciłabym do niej, a najlepiej wprost na kanapę obok mojego kotka.

Zaczęłam nową pracę, a jak to bywa w nowej pracy, przychodzę tam za wcześnie, nikogo nie znam, ale staram się poznać i być miła dla wszystkich, co po całym dniu bywa bardzo męczące. Na szczęście, przynajmniej mówienie po angielsku cały dzień, nie jest dla mnie już wysiłkiem, przychodzi mi naturalnie. Odetchnieniem jest czytanie książek po polsku, dzięki czemu mój mózg odpoczywa przez jakiś czas i naprawdę czuję jakąś taka ulgę w środku, kiedy nie jestem zmuszona do tłumaczenia wszystkiego.

Dzisiaj napisałam test, który jest mi potrzebny do rozpoczęcia kursu nauczycielskiego. Najlepiej poszła mi część matematyczna, czytanie myślę, że było ok, natomiast obawiam się o napisane eseje, przy których zablokowałam się. Byc może to z powodu stresu, albo po prostu przeciążenia mózgu, po 3 godzinach intensywnego myślenia po angielsku. Mam nadzieję, że jednak zdam. Wtedy czeka na mnie jeszcze gorszy egzamin:)

Za namową J. zaczęłam czytać komiks SAGA i tak się wciągnęłam, że czytam już 3 tom. Bardzo podobają mi się rysunki. Tutaj kilka z moich ulubionych.




Znowu wybraliśmy się do Mission.







0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates