środa, 17 grudnia 2014

Pierniki

Święta są tuż tuż i ja nawet nie poczułam świątecznej atmosfery. Może przez to, że nie spędzam aż tak duzo czasu poza domem, więc nie mam okazji, żeby ZObaczyc te wszystkie ozdoby. Ale mam zamiar to nadrobic w tym tygodniu!
Grudzień w San Framcisco rozpoczął się od pory deszczowej. Pada prawie codziennie i to czasami całkiem niespodziewanie. Wszytsko wokół zakwitło i zrobiło się zielono, ale co z tego, jak nie można wyjśc z domu.

Na święta chciałam upiec pierniki, ale jak się okazało to nie takie proste tutaj. Nie mogłam znaleźc nigdzie przyprawy do piernika, ani foremek do ciasteczek. W końcu zamówiłam foremkę przez internet, a przyprawę zrobiłam sama i upiekłam swoje pierwsze tutaj pierniczki. Mam zamiar zrobic drugą serię z innego przepisu i polukrowac je jedna z dostępnych tu, gotowych już polew lukrowych.





W drodze do nowej pracy

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...