F

piątek, 24 października 2014

American Life I

Mieszkam w Stanach już ponad pół roku i niektóre rzeczy, które na początku dziwiły mnie, albo były znane tylko z tv teraz są na porządku dziennym. Dzisiaj pokażę kilka zdjęc, które zrobłam ostatnio, w tym kilka pomysłów DIY dla domu i kilka słów o codziennym życiu w Ameryce.

Wspomnę może najpierw o pralniach, które są tutaj tak popularne. Rozlokowane są co kilka ulic. Pranie najlepiej robic w środku tygodnia, jeśli się am czas, bo w weekend czasami bywa ciężko żeby upolowac pralkę o rozmiarze, który jest potrzebny. Jak to działa? W pralniach są maszyny do rozmieniania pieniędzy na monety 25 centowe, ponieważ za pralki i suszarki płaci się właśnie w 25 centówkach. Najtańsza pralka to 2 dolary, największa kosztuje 4.75$. Suszarki to super wygodne rozwiązanie, są tanie i wystarczy około 40 minut, żeby całotygodniowe pranie było suche. Lubię ten moment robienia prania, bo wtedy idę najczęściej do otwartej naprzeciwko biblioteki i czytam w spokoju ulubioną książkę.






Rower, który zabiera mnie wszędzie

W ogrodzie

Kamień, który znalazłam na plaży, przyniosłam do domu, namalowałam listek i położyłam na prapecie

Motyle origami, które zrobiłam i przykleiłam koło drzwi wejściowych

Gałązka z drzewa, z naklejonymi listakmi z papieru i ptaszkami origami

1 komentarz:

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates