F

niedziela, 15 czerwca 2014

Whitechapel

Jestem nocnym biegaczem. Zazwyczaj nie lubię biegac rano, ponieważ wtedy nie mam dużo energii. Dzisiaj jednak na dworze była moja ulubiona biegowa pogoda, czyli chłodno, z chmurami i lekkim wietrzykiem. Lubię biegac kiedy mgła schodzi nad ziemię i nie widac wzgórz, a powietrze jest rześkie i wilgotne.

Udało mi się przebiec 8km, co uważam, za niezły wynik jak na bieganie pod górkę:)

W Golden Gate Park w każdą niedzielę odbywają się ostatnio koncerty orkiestry symfonicznej. Co tydzień grają muzykę z innego kraju. Dzisiaj była muzyka ze Szkocji. Dopełnieniem koncertu są występy tańców tradycyjnych. Szkocka muzyka była bardzo skoczna i lekka. Koncerty są bezpłatne i wykonywane są w muszli koncertowej.

Po moim porannym biegu, było mi bardzo ciężko wjechac rowerem na wzgórze, do domu.

Po południe spędziliśmy smażąc pierwszy raz polentę i grając w grę planszową Letters From Whitechapel. To jest mój typ gier planszowych. Gra polega na złapaniu mordercy prostytutek zanim on dotrze do swojego domu:) Morderca zabija co rundę jedną albo dwie prostytutki i następnie stara się ominąc i zmylic policjantów rozstawionych po mieście. Czasami zostawia po sobie ślad, który policjanci muszą odkryc. Ja byłam policjantami i przegrałam niestety.






A na koniec dwie fajne strony, które niedawno odkryłam

Blog o włosach, czyli jak o nie dbac. Fajny jest podział, na rodzaje włosów oraz historie dziewczyn, które przeszły metamorfozę swoich włosów http://www.anwen.pl/

Blog z przepisami dań z filmów. http://www.frommovietothekitchen.pl/

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates