F

niedziela, 15 czerwca 2014

Houses

W SF jest tyle pięknych rezydencji, że nie sposób wybrac te naprawdę interesujące. Czasami cała ulica składa się z takich wysokich, kolorowych domów. Zauważyłam, że ulice te nie są takie same na całej swojej długości. Może to dlatego, że ciągną się przez całe miasto, bo potrafią zmienic swój charakter bo kilku przecznicach. Np. ulica z pięknymi domami i sklepami na poziomie chodnika przechodzą dalej do pełnej samochodów, szerokiej wielopasmówki.





Niedaleko mojego domu. Późnym popołudniem poejchałam nad ocean. Po drodze mijałam ulice ponumerowane od 48. Niestety nad oceanem w SF jest najczęściej zimno i wietrznie. Usiadłam więc chwilę na plaży i popatrzyłam na zachodzące słońce.

Nad Pacifikiem około 19.00

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates