F

niedziela, 1 czerwca 2014

Fog

Mgła unosi się po naszej stronie od kilku dni. Po drugiej stronie wzgórz na pewno świeci słońce teraz. Jeśli wjedzie się na wzgórze obok Twin Peaks, to można nawet zauważyć tę linię, tej zmiany. Jest to droga na skróty, żeby dostać się do Mission. Dzielnicy z ładnymi domkami, małymi kawiarenkami i uroczymi pieskami przywiązanymi do hydrantów.

Wjechałam na górę i zobaczyłam przepiękny widok na centrum San Francisco.

Jazda rowerem, to moja najulubieńsza aktywnośc. Lubię też biegac, cwiczyc z Chodakowską, uprawiac jogę. Nie nadaję się do fitnessu, tańców i innych cwiczeń, które wymagają koordynacji, synchronizacji i zapamiętania ruchów. O zumbie nawet nie myślę. Kiedyś w gimnazjum, chodziłam na kółko taneczne, do czasu, aż Pani nauczycielka mnie nie wybrała na przegląd grup tanecznych. Popłakałam się i było mi przykro, ale w sumie to teraz rozumiem jej decyzję. Nie mam po prostu do tego zdolności, nogi plączą się pode mną, gubię się i robię wszystko niedokładnie.

Rower, to indywidualność.

Na rowerze jeżdżę od kiedy pamiętam. Kiedyś rowerem jeździłam do szkoły, do koleżanek, do kościoła, na majowe pod krzyż, w odwiedziny do babci. Gdziekolwiek się przeprowadzam, pierwszą rzeczą jaką chcę tam kupic, jest rower. Jeśli myślę o tym co chciałabym dostac w prezencie, byłyby to rowerowe akcesoria. Nie ma dnia, w którym nie jeździłabym na rowerze. W San Francisco nie jest łatwo rowerzystom, czasami ogromne wzniesienie, zmusza do zejścia z roweru, dlatego strasznie tęsknię za płaską Polską.

A każdy dzień oprócz przejażdżki rowerem lubię zacząc dobrym śniadaniem i kawą.

Śniadanie jest moim ulubionym posiłkiem w ciągu dnia.

Mam kilka moich ulubionych dań. Mogą to byc pancakes z podsmażonymi jabłkami, cynamonem i miodem. Kolejne to hash browns (popularne tutaj ziemniaki starte ta tarce), zasmażone i polane miodem, do tego jajecznica. Jeszcze inne to owsianka z jakimikolwiek owocami. Ostatnio zrobiłam owsiankę, dodałam pokrojonego banana, 3 truskawki rozgniecione z mlekiem, posypałam wszystko cynamonem i polałam miodem.





0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates