wtorek, 20 maja 2014

Kite

Niedawno skończyłam czytac "Konopielkę". Filmu nigdy nie widziałam, ale zamierzam nadrobic zaległości jak najprędzej, bo książka okazała się jedną z lepszych jakie czytałam. Ostatnio czytam prawie wyłącznie reportaże i powieści, które oparte są na faktach, czyli takie, które pokazują w jakiś sposób, to co działo lub dzieje się na świecie.

Zazwyczaj wyszukuje książki na portalu Lubimy Czytac, gdzie podpatruję co inne osoby przeczytały (i które polubiły tą samą książkę co ja), potem sprawdzam recenzje i kupuję ebooka. Z braku laku, ściągnęłam książkę "Złodziejka książek", na podstawie której powstał chyba niedawno film (podobno całkiem całkiem). Jest tam opis postaci i między innymi pojawia się taki: "Miała wyraźny kaczy chód. Miał on nawet swój urok, gdyby nie twarz kobiety przypominająca zgnieciony karton, z wiecznie niezadowoloną miną, jakby najwyższym trudem znosiła swoje otoczenie". Zastanawiam się, kto zagrał tą kobietę i czy wie ona, że ma twarz przypominającą zgnieciony karton.

A co ostatnio u mnie?
W sobotę wybrałam się na dłuższą przejażdżkę rowerem. Pojechałam na ulicę Clement, która znajduje się po drugiej stronie parku i jest tam w miarę płasko. Ulica ta tętni życiem. Mamy mieszankę chińskich,długaśnych sklepów z artykułami gospodarstwa domowego, mamy chińskie warzywniaki, rosyjskie i azjatyckie restauracje, małe kawiarenki i piekarnie z słodyczami, są też super księgarnie z używanymi książkami i ogólnie klimat ulicy jest bardzo swojski i taki małomiasteczkowy.

W księgarni najwięcej czasu spędziłam w dziale z używanymi książkami kucharskimi.





Potem pojechałam nad ocean, cały czas z górki na dół:)Ludzie puszczają tutaj dużo latawców. Ja ostatnio puszczałam latawce jak miałam chyba 10 lat. Pamiętam, że mój był w kształcie czarnego ptaka.

W środę rano pojechaliśmy do Japońskiego Ogrodu, który jest w Golden Gate Park. Od 9-10 rano wejście było bezpłatne



W niedzielę pojechaliśmy na Crissy Fields, które są zaraz obok Golden Gate Park. Żeby się tam dostac musieliśmy przejechac przez wzgórza Presidio, skąd rozciągał się piękny widok na most.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...