F

wtorek, 1 kwietnia 2014

Pink Ladies

Zapisałam się na test z języka angielskiego, żeby sprawdzic na jakim poziomie powinnam wziąc zajęcia. Niestety, następny termin jest dopiero 24 kwietnia. Kampus na którym byłam, budynek wyglądał jak piwnice w szpitalu na Grunwaldzkiej w Poznaniu.

Szkoła znajdowała się niedaleko Alamo Squere i Pink Ladies, czyli charakterystycznych budynków dla SF. Pojawiają się one bardzo często na pocztówkach lub w filmach.

Potem chciałam przejśc się do Dolores Park i kupic coś po drodze do jedzenia i zjeśc tam na trawie. Okazało się, że cały park był rozkopany i nie było nawet skrawka zieleni. Powłóczyłam się trochę po ulicach i poszłam z powrotem na Alamo Squere. Stamtąd stwierdziłam, że do domu przejdę się na pieszo. Ponad godzinna droga, ale przynajmniej widoki były ładne.




Alamo Squere
















0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates