F

środa, 30 kwietnia 2014

Round Trip

W San Francisco jest chyba najbardziej do wytłumaczenia "ale mi już się nie chce". Bo po pokonaniu kilkudziesięciu wzniesień w ciągu kilku dni (i to takich że czasami zastanawiam się, czy jak te samochody jadą w dół, to one nie przekoziołkują się (?))powoduje, taki właśnie takie nastawienie. Może kiedyś będę żałowac, że nie biegałam nad brzegiem oceanu, przy zachodzącym słońcu. Bo w San Francisco, gdziekolwiek nie pójdziesz w dół, musisz się liczyc z tym, że tak dobrze nie ma i z powrotem będzie pod górkę. Mam nadzieję, że chociaż nogi mi się wydłużyły od tego pedałowania.

Ale taka leniwa, to ja nie jestem, aż tak. Jak wspomniałam w poprzednim poście wybrałam się na wycieczkę dookoła San Francisco. Wszystko fajnie oczywiście, dopóki "tam" jechałam w dół, ale już "z powrotem" odliczałam ulice dwie naprzód. Bo ulice tutaj, to najczęściej, albo mają numery, albo idą po kolei alfabetycznie. Więc jadę sobie i mam N, O, P, R, o nie, nie, nie, wepchnęli jeszcze Q (i to na największym wzniesieniu), R, S i jestem w domu. A żeby np. dojechac do oceanu, który widzę z mojej ulicy, muszę zjechac od 21 do 46.

Wstawiam więc zdjęcia z tej mojej wycieczki rowerowej. Można zobaczyc np. Presidio Park z polem golfowym, słynny czerwony Golden Gate Bridge , dawne więzienie Akatraz, Ferry Building i kawałek Chinatown (tam byłam już bardzo zmęczona i nie w głowie mi było zachwycanie się nad chińskimi ulicami).













W San Francisco bardzo popularne są targi z organiczną żywnością. Ceny oczywiście są dwa razy takie jak w sklepie.



W środku Ferry Building są głównie restauracje i sklepy z organiczną żywnością

Deski do krojenia- cena okolo 100$, miski 270$


Grzyby

Transamerica Pyramid - najwyższy budynek w San Francisco (48 pięter) zbudowany w 1972 roku


Moje ekspresowe przejście przez Chinatown




Plątanina kabli nad ulicą. Wszystkie kable idą tutaj górą. Autobusy również są elektryczne, mają na dachu łącznik jak tramwaje

Jadę sobie rowerem. Po lewej mijam jeden z najbardziej ruchliwych placów Union Squere w Financial District. Jazda rowerem po SF to sama przyjemnośc, jeśli chodzi o bezpieczeństwo. Ulice są na tyle szerokie, że każdy z łatwością się zmieści.

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates