F

czwartek, 13 lutego 2014

Butter

W ogóle, to z Polski wyjechałam zaskoczona. Tak mi się podobało. Już nawet bym nie powiedziała, że w Polsce jest brzydko, bo nie jest, jest po prostu inaczej. A ta brzydota, jak się ją przeanalizuje, to nawet ma sens. No bo kiedyś nie było podobno tak kolorowo, tylko szara komuna, no to teraz ten kolorowy oczopląs daje z podwójną siłą.

A zaskoczył mnie najbardziej internet w autobusie do mojej miejscowości. No to jesteśmy dalej niż Europa pomyślałam, bo ja zapamiętałam te autobusy jako stare ogórki, w których latem nie dało się okna otworzyc, a zimą szyby tak zaparowywały, że wychodziło się z mokrą głową.

Jak będziecie ubijak kremówkę bardzo długo, to powstanie wam masło. Planuje z moim tatą zrobic własnej roboty maślankę, masło i ser. Podobno na strychu w takiej starej chacie, gdzie kiedyś tata mieszkał z dziadkami, są maszyny do tego. Ja pamiętam, jeden taki moment z dzieciństwa, że ktoś na tej maszynie masło ubijał, ale to tylko taki obraz w głowie, może miałam 4 lata wtedy.

Dziewczyna mojego brata zrobiła chruściki, na mój odjazd. Dawno ich nie jadłam. Chruściki pochodzą z Litwy tak naprawdę.


0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates