F

czwartek, 23 stycznia 2014

If You Wake Up at 6am

Kiedy człowiek budzi się o 6 rano z perspektywą całego dnia dla siebie, okazuje się, że te 24 godziny, to wystarczająco dużo. Więc nie rozumiem tych narzekań, że dzień mógłby byc dłuższy.
Poranne wstawanie z zamysłem zobaczenia wschodu słońca, okazało się klapą pierwszego dnia. Tzn. wstałam, poszłam, ale słońca nie było, tylko siarczysty deszcz spadł na moją głowę. Do domu wróciłam tak wyczerpana, że nawet gorąca kawa z mlekiem, mnie nie rozpogodziła i poszłam spac...Ale ja się nie poddaję, następnym razem, po prostu sprawdzę pogodę.

Zdjęcia, które zrobiłam, nie nadawały się do niczego (za ciemno, deszczowo), bo nie mam lustrzanki ze statywem, a zwykłą, no może taka trochę lepszą cyfrówkę.

Zdjęcia zrobiłam w Polsce, u mnie w domu, kiedy tam byłam ostatnim razem. Chciałam zrobic, więcej, w mieście, tych kamienic, tych pięknych ornamentów na budynkach. Ale jak już byłam na miejscu, to wydało mi się wszystko takie niedouchwycenia, niefotogeniczne.








0 komentarze:

Prześlij komentarz

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates