sobota, 16 czerwca 2012

JP100%

Zjadłam tony chleba i kilogramy sera, wypiłam litry herbaty, wykąpałam się kilkadziesiąt razy w wannie i tyle samo pod prysznicem. Ale co z tego jak nigdzie nie mogę kupić nasi campur. Wyszłam na ulice i nikt nie zwrócił na mnie uwagi. Bez względu, gdzie jestem i z kim zawsze będzie się do czegoś tęsknic.


Na zdjęciu Toruń. Lubię ściany kamienic, mimo, że wyglądają tak samo w każdym polskim mieście.









Było ich trzech Lech i Rus



Frankfurt Oder. Pozostałości po Ruskach




















Frank Zappa w Wilnie. Korzystając z promocji Simple Express - pierwsze 5 biletów za 12 zł wylądowałam w Wilnie w kwietniu. Wilno w moim odczuciu, nie wywiera efektu wielkiego miasta, a jest przecież stolicą. Mogłabym powiedzieć, że jestem w Kielcach, tylko że o wiele ładniejszych.



Troki w pobliżu Wilna. Na pewno każdy, kto był w Wilnie był i w Trokach



Warszawa o 6 rano była pusta




Gdańsk z ładniejszej strony


I z tej brzydszej



Pewex!!!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...