F

piątek, 18 listopada 2011

Tidak Pedas

Zeszły tydzień był tygodniem leniwym, jeśli można tu jakikolwiek tydzień nazwać tygodniem pracującym (pracy?). Opalałam się z ananasami na plaży. Zawsze wytrzymuje max 1 godzinę, wchodzę co chwilę do wody, układam się do opalania, wiercę się i znowu do wody i tak w kółko, przez godzinę.
Pojechałam na Gili Air, tym razem (ostatnio byłam na Trawangan), żeby sobie posnorkelingowac. Wypożyczyłam zestaw nurkowy i wystarczyło wejść 20 metrów od plaży i położyć się na wodzie, żeby oglądać przepiękne rybki śmigające pode mną. Uczucie niesamowite.
Za to w poniedziałek miała test z języka, ale za to we wtorek pojechaliśmy z klasą i nauczycielkami do wioski, gdzie wyrabia się ceramikę. Przeszliśmy "centrum", gdzie w każdym domu, ktoś akurat robił piękny talerz, wazon, dzieci biegały wokół i pozowały profesjonalnie do zdjęć.
Dzisiaj jednak mam w głowie wspomnienia z wioski Bayan, skąd właśnie wróciłam z wesela. Zamiast wąsiastego pana z akordeonem były bębny i cymbałki i talerze...ale to już w następnym poście.

Bihun Goreng i mój ulubiony Jus Jeruk



Zakaz palenia stojąc na sedesie????

Niestety nie miałam TAKIEGO tortu:(((

I Takiego też nie...

W oczekiwaniu na łódź na Gili

Już na Gili

Na łódź na Lombok były wkładane worki, prawdopodobnie ze śmieciami

Tak wygląda sklep na wyspach


Zjadłam Cap Cany seafood - jest to mieszanka warzyw z ryżem podawane w sosie, tutaj dodatkowo z owocami morza

To już w Mataram, w miejscu gdzie jem zazwyczaj śniadania, tutaj akurat mrożona kawa i Alpokat, czyli zmiksowane awokado z czekoladą!

Mój urodzinowy prezent, na wszelki wypadek...

Wioska z ceramiką













Modelki







Taki wazon sprzedaje ta Pani za około 6 zł! do kolekcjonera... w Polsce można pewnie potem kupić za około 400zł?

Z nauczycielkami. (czy wyglądam groźnie?)

3 komentarze:

  1. to sa te nauczycielki

    OdpowiedzUsuń
  2. tez ci takiego [zaleglego] urodzinowego torta upieke cha cha chociaz sprobuje

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajnie tam masz:p Pozdrowienia dla Ciebie od całej rodziny :) Mateusz :D

    OdpowiedzUsuń

Copyright © 2015 Before Sunset
| Distributed By Gooyaabi Templates